معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

هزاران شعر ، لکه آهنگ و صفت های بی شماری ، اما هنوز کسی نمی تواند ادعا کند که جادوی چشم های زیبا را کاملاً ضبط کرده است. رنگ آبی به عنوان یک اقیانوس آرام ، سبز به عنوان زمرد ، قهوه ای به عنوان زمین ، مرموز به رنگ خاکستری یا مایل به سیاه ، رنگ چشم های زرق و برق دار به همان اندازه جذاب و متنوع است. آنها را با منحنی های ظریف و شلاق های بی پایان زوج کنید و این تنها کاری است که شما می توانید یک انسان را از روی پای خود بکشید. آنها عکاسی می کنند ، جرقه می زنند ، می خندند ، گریه می کنند ، داستانی را برایشان بازگو می کنند و با هر نگاه ، ما را رها می کنند.

زیباترین چشم ها در جهان
این زنان زیر ، به گفته ما ، زیباترین چشمان جهان را دارند.

1. آنجلینا جولی
1. آنجلینا جولی - مشهور مشهور با زیباترین چشم های جهان Pinit
تصویر: Shutterstock


تاریخ تولد: 4 ژوئن 1975
محل تولد: لس آنجلس ، ایالات متحده
حرفه: بازیگر
صحبت در مورد چشمان زیبا قربانی است و نه در مورد چشم های آبی جولی. این زن ، به غیر از نقشهای برنده جایزه ، تلاش های بشردوستانه و لب های زشت ، به چشم های آبی زرق و برقش که یکی از سکسی ترین های جهان شناخته می شود ، مشهور است.

[بخوانید: اسرار زیبایی و تناسب اندام آنجلینا جولی]

2. آیشواریا رای باچان
2. آیشواریا رای - مشهور مشهور با زیباترین چشم در جهان Pinit
تصویر: اینستاگرام

تاریخ تولد: اول نوامبر 1973
محل تولد: Mangalore ، کارناتاکا ، هند
حرفه: بازیگر
هنگامی که او چندین عنوان زیبا به دست آورد ، جای تعجب ندارد که او جزو کسانی است که زیباترین چشمان کره زمین را دارند. پس از برنده شدن تاج خانم Miss World در سال 1994 ، چهره های باشکوه آیشواریا و چهره های سبز آبی رنگ عناوین او را مانند لاله جهان و یک مکان دائمی در قلب میلیون ها نفر کسب کرده اند.

[بخوانید: 15 عکس تکان دهنده از آیشواریا رای بدون آرایش]

3. کهربا هرد
3. کهربا هرد - مشهور مشهور با زیباترین چشمهای جهان Pinit
تصویر: Shutterstock

تاریخ تولد: 22 آوریل 1986
محل تولد: تگزاس ، ایالات متحده
حرفه: بازیگر
عنبر هارد زیباترین چهره جهان را دارد. نه ، ما این جمله را بیان نمی کنیم ، اما علم چنین می کند. با توجه به نسبت طلایی زیبایی ، هارد بی نقص ترین چهره جهان را دارد. بنابراین جای تعجب نیست که بی نقص ترین چهره جهان نیز زیبا ترین چشم ها را در خود جای دهد. یک نگاهی به چشمان او می کنید و می دانید که چرا این لیست بدون او ناقص خواهد بود.

4. جیجی حدید
4. جیجی حدید - مشهور مشهور با زیباترین چشم در جهان Pinit
تصویر: Shutterstock

تاریخ تولد: 23 آوریل 1995
محل تولد: لس آنجلس ، ایالات متحده
حرفه: مدل
ما می توانیم صفحات و صفحاتی را در مورد زیبایی او و چشمان آبی مبهوت آبی او بنویسیم یا فقط دراز بکشیم و بر آنها بکشیم. من شخصاً ترجیح می دهم که دومی را انجام دهم.

5. میلا کونیس
5. Mila Kunis - مشهور مشهور با زیباترین چشم های جهان Pinit
تصویر: Shutterstock

تاریخ تولد: 14 اوت 1983
محل تولد: چرنیوسی ، اوکراین
حرفه: بازیگر
این بازیگر در سن 15 سالگی در سریال تلویزیونی "این نمایش 70s early" شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون در یک زن زرق و برق دار و یک بازیگر نقش بسته است. کونیس همچنین از هتروکرومی رنج می برد ، که به او دو رنگ مختلف چشم می بخشد. سمت چپ وی سبز پر جنب و جوش است ، در حالی که چشم راست او بسیار تیره و تقریباً قهوه ای است. او حتی از مشکلات بینایی رنج می برد و چشم خود را برای تصحیح بینایی مجبور می کرد. با این حال ، جهان نمی تواند جلوی چشمان بزرگ ، بیانگر و منحصر به فرد او را بگیرد.

6. آدریانا لیما
6. آدریانا لیما - مشهورترین چهره با زیباترین چشم در جهان Pinit
تصویر: Shutterstock

تاریخ تولد: 12 ژوئن 1981
محل تولد: سالوادور ، باهیا ، برزیل
حرفه: مدل
گفتن اینکه آدریانا لیما مظهر لاتیناهای داغ است ، احتمالاً جمله ای اغراق آمیز نبود. چشم اندازهای آبی او یادآور خط ساحلی برزیل است که از آنجا استقبال می کند. داغ ، مرموز و آه خیلی عمیق ، چشمان او از کیفیت مغناطیسی برخوردار است. جای تعجب نیست که این زن سالهاست که آن را می کشد. در 36 سالگی ، لیما یکی از طولانی ترین فرشته های ویکتوریا است ، و چهره مارک هایی مانند Maybelline است و به دلیل تبلیغات بی نظیر Super Bowl و Kia Motors شناخته شده است.

7. شارلیز ترون
7. شارلیز ترون - مشهور مشهور با زیباترین چشم در جهان Pinit
تصویر: Shutterstock

تاریخ تولد: 7 اوت 1975
محل تولد: بنونی ، گاوتنگ ، آفریقای جنوبی
حرفه: مدل / بازیگر
وقتی کلمه bombshell را می شنوید ، ترون احتمالاً اولین چهره ای است که در ذهن شما ظاهر می شود. شروع به عنوان یک مدل ، شخصیت قوی او ، چشمان سبز زرق و برق دار و اجراهای برنده جوایز ، او را به یکی از بازیگران مورد علاقه هالیوود تبدیل کرده است.

8. مگان فاکس
8. مگان فاکس - مشهور مشهور با زیباترین چشم در جهان Pinit
تصویر: Shutterstock

تاریخ تولد: شانزدهم مه 1986
محل تولد: تنسی ، ایالات متحده آمریکا
حرفه: مدل / بازیگر
وقتی صحبت از حساسیت خام می شود ، کمتر کسی می تواند یک شمع را به مگان فاکس نگاه دارد. اگرچه او به لب و چهره جذابش مشهور است ، اما بخش عمده ای از حساسیت او از چشم های عمیق آبی او ناشی می شود

مرجع:ثانیکالا



تاريخ : جمعه 20 دی 1398 | 20:53 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

هر عروس ستاره عروسی اوست.

ماه ها برای تصمیم گیری در مورد تاریخ عروسی ، لیست دعوت ها و تزئینات صرف می شود. افکار لباس و لوازم جانبی او هر لحظه بیداری عروس را مصرف می کند. در میان برنامه ریزی ها و سازماندهی ها ، عروس مهمترین چیزهایی را که باید از خود مراقبت کند فراموش می کند - خودش.

ما نکات برتر زیبایی قبل از عروسی را برای عروس ها برای شما آورده ایم ، که ممکن است در وسط همه آشوب های عروسی نجات دهنده زندگی باشند. نگاهی بیندازید

نکاتی درباره زیبایی قبل از عروسی برای عروس
1. CTM

تمیز کردن ، تسکین دهنده و مرطوب کننده باید به طور مرتب و بدون نقص انجام شود. این باعث می شود پوست شما درخشان و جوان شود. چهره ای تمیز و بدون آلودگی باعث می شود منافذ شما باز شود. این به پوست شما کمک می کند تا بهتر نفس بکشد. در ادامه با toning که به محکم کردن منافذ کمک می کند ، پیگیری کنید تنینگ همچنین خطوط ریز را تا حدی کاهش می دهد. در آخر ، مرطوب کردن صورت به قفل شدن رطوبت داخل منافذ کمک می کند و پوست شما را نرم و نرم می کند. همچنین مطمئن شوید که ضد آفتاب را با دقت انجام دهید.

2. لایه برداری
لایه برداری یکی از بهترین روش های پوستی است که عاری از سلول های مرده و سر سیاه نیست. قبل از استفاده از شستشوی صورت در هفته ، دو یا سه بار در هفته از لکه دار شدن پوست خود اطمینان حاصل کنید. از شستشوی ملایم صورت استفاده کنید. فرد خشن می تواند پوست را تحریک کند و بثوراتی به شما وارد کند. همچنین می توانید از یک اسکراب خانگی ساخته شده از آرد برنج یا آرد گندم کامل یا مخلوط هر دو برای لایه برداری پوست استفاده کنید.

3. اسپا صورت و مو
حداقل شش ماه قبل از عروسی شروع به گرفتن صورت های ماهانه کنید. اگر زمان کمتری در دست دارید ، یک صورت طلای دو هفته را انتخاب کنید. همیشه قبل از استفاده از محصولات جدید روی پوست خود از آزمایش پچ بخواهید.

برای داشتن موهای سالم و براق ، شروع به تهیه اسپا موی ماهانه یک بار و مانند صورت های خود کنید ، حداقل شش ماه قبل از عروسی این روش درمانی را شروع کنید. اگر شما اسپای موهای شیمیایی را ترجیح نمی دهید ، بسیاری از ماسک های خانگی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید تا کمی درخشندگی در موهای خود داشته باشید.

4- جلسات بالینی و درمانهای خانگی
اگر بیش از حد بسیاری از علائم و لکه های پوستی داشته باشید ، آنگاه نشستن های کلینیکی دروازه شما برای رسیدن به سریعتر پوستی عادلانه و بدون لکه خواهد بود. از درمان های حرفه ای برای پوست لکه دار ، آفتاب سوختگی و رنگدانه استفاده کنید. درمان های میکرودرم ابریژن از زیبایی شناسان حرفه ای نیز برای رفع زخم و لکه برداری مناسب است. درمان های خود را حداقل شش ماه قبل از عروسی برای خطوط ریز ، چین و چروک یا حتی آکنه شروع کنید.

بعد از تعداد مورد نیاز در محل کار ، بسته های صورت خانگی را امتحان کنید تا ظاهر بدون لکه را حفظ کنید. درخشندگی را با تهیه برخی از بسته های صورت میوه ای با توت فرنگی پوره شده ، سیب پوره شده یا پاپایا پوره حفظ کنید. نکات زیبایی در منزل برای عروس ها بهترین راه برای اطمینان از تأثیر درمان بالینی است.

5. دست و پا زیبا
قبل از خوابیدن شب ، دست و پا را با ماساژ روغن زیتون روی آنها نرم نگه دارید. با این کار از شر پوست خشک و دست و پا خلاص می شوید. هنگام استحمام حتماً از سنگ سنگفرش روی پاهای خود استفاده کنید.

ناخن های جلا هر دو دست و پا جذابیت بیشتری به ظاهر شما می بخشد. شما مطمئناً میخ های تمیز و صیقلی را از طریق مانیکور و پدیک های دو هفته یا ماهانه حفظ کنید.

[بخوانید: نکات آرایش عروس هندی]

6. موهای زائد
خود را به خوبی مرتب کنید. این امر در مورد پاها و دستان شما که معمولاً موها را از بین می برید صدق می کند. ابروهای خود را به شکل نگه دارید. برداشتن ناگهانی موهای هر قسمت از بدن می تواند بریدگی یا بثورات کوچک ایجاد کند. از هر روشی که برای رفع مو استفاده می کنید ، طبق نیاز مورد نیاز ، آن را دو هفته یا ماهانه حفظ کنید.

7. بدنسازی
1-2 ماه قبل از عروسی از برنامه های مربوط به رژیم غذایی یا تصادف های بدنسازی تصادف خودداری کنید. این می تواند شما را واقعاً خسته و خرچنگ به نظر برساند. برای یک شکل دقیق ، با یک متخصص تغذیه و یک مربی شخصی مشورت کنید. حداقل چهار ماه قبل از عروسی کار خود را شروع کنید تا به کاهش وزن مؤثر برسید ، به خصوص در مناطق مشکل دار مانند شکم و ران.

8. مدیتیشن کنید
یک روش مؤثر برای کاهش استرس و گذراندن برخی از وقتهای من این است که حداقل 15 دقیقه در روز مراقبه کنید. قطعاً احساس آرامش خواهید کرد.

افکار مثبت را امتحان کنید و فکر کنید. به روزهای خوشی فکر کنید که این دوره آشفته می گذرد. احساس آرامش خواهید کرد و عروسی مثل نسیم احساس می شود. آرامش درونی باعث می شود که جشن های عروسی نیز بهتر شود. به ما اعتماد کن!

9. رژیم غذایی
شما باید آب کافی بنوشید تا بدن شما بدون سم نگه داشته شود. حداقل 8-10 لیوان آب را هدف قرار دهید. برای ریختن نفخ ، آب نارگیل یا آب لیموترش را انتخاب کنید. یک رژیم متعادل و متشکل از میوه ، سبزیجات سبز و پروتئین بخورید.

از ماسک زدن بر روی اجناس مانند چیپس ، شکلات ، بستنی یا نوشابه خودداری کنید. آنها منجر به نفخ و مشکلات پوستی می شوند. خوب است چند روز تقلب داشته باشید ، اما آنها را کنترل کنید. از میان وعده های سالم و مغذی مانند میوه ها و جوانه ها خودداری کنید.

تهیه پوست آنتی اکسیدان و مواد معدنی برای داشتن پوستی سالم و درخشان بسیار ضروری است. کمبود ویتامین ها یا مواد معدنی باعث شکستگی ناخن و مو و ظاهر آرام پوست می شود. برای پوست بی عیب و نقص ، برای پر کردن یک پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید

مرجع:ثانیکالا



تاريخ : جمعه 20 دی 1398 | 20:52 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

عاشق پوشیدن آرایش چشم روشن ، شدید و چشمگیر هستید ، اما از عدم وجود شدت روشن تر رنگ چشم ها ناامید شده اید؟ من چندین کارآزمایی و خطا را پشت سر گذاشته ام تا سایه چشم خود را پاپوش کنم و روی پلک ها روشن تر ظاهر شود. همه این پوسترها در یک فروشگاه آرایش جذاب به نظر می رسند و مدل ها همیشه دیده می شوند که آرایش چشم خود را روشن و پر جنب و جوش در مجلات به نمایش می گذارند. بنابراین ، چرا گرفتن همان نگاه در خانه بسیار دشوار است؟ سایه های چشم در پالت به طرز شگفت انگیزی پر جنب و جوش ، شدید و رنگی به نظر می رسند ، اما در بیشتر مواقع آنها قادر به انتقال همان لرزش به پلک های ما نیستند.

7 نکته برتر در مورد آرایش برای ایجاد سایه روشن:
چگونه می توان آن سایه رنگ کامل و روشن را به دست آورد؟ این یک راز است - نه واقعاً! ما لیستی از نکاتی را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند تا ظاهر دلخواه خود را بدست آورید. صرف نظر از رنگ ، مارک آرایش ، بافت و یا پایان آن ، با این نکات می توانید اکنون با اطمینان از سایه چشم خود را حمل کرده و چشمان خود را زیباتر جلوه دهید!

1. آغازگر چشم:
بیشتر ما بیشتر روی نتیجه نهایی آرایش چشم تمرکز می کنیم ، اما همیشه استفاده از پرایمر چشم را فراموش می کنیم. آغازگرهای سایه بان مانند یک محصول چند منظوره کار می کنند. این یک تصور غلط است که پرایمرهای چشم تنها با هدف افزایش طول عمر سایه های چشم کار می کنند. آغازگرهای چشمی همچنین به سایه های چشم سایه می اندازند و باعث می شوند رنگ روی پلک شما ظاهر شود و تحت تأثیر رنگدانه پلک قرار نگیرید که به طور طبیعی از آن استفاده می کنید.


آغازگرهای چشم در پایان های مختلفی قرار می گیرند. شما حتی می توانید از تغییر رنگ پوست حتی به بیرون آمدن رنگدانه پلک و همچنین کمک به سایه چشم استفاده کنید. یک آغازگر رنگ سفید یا کم رنگ باعث می شود سایه چشم ها بسیار پر جنب و جوش به نظر برسند.

2. پایه سایه چشم:
پایه سایه چشم یک روش محبوب برای ایجاد سایه چشم های شما روشن و پر جنب و جوش است. فرمول پایه سایه چشم کاملاً با فرم آغازگر چشم متفاوت است. این فرمول ضخیم و خامه ای دارد. پایه سایه چشم روشن به تشدید پرداخت رنگ کمک می کند و همچنین در چسباندن سایه چشم به پلک کمک می کند. بهترین کاربرد پایه سایه چشم با نوک انگشتان شماست ، در این کار به گسترش آسان محصول کمک می کند. هنرمندان آرایش همیشه ابتدا چربی اولیه چشم را اعمال می کنند و سپس آن را با پایه سایه چشم دنبال می کنند.

3. مداد چشم سفید:
مداد چشم به راحتی می تواند به عنوان پایه ای برای سایه های چشم شما دو برابر شود. اگر بودجه سخت خود را در اختیار دارید یا صاحب یک پایه آغازگر چشم یا سایه چشم نیستید ، این ترفند برای شما بسیار کمک خواهد کرد. مدادهای چشم سفید می توانند به راحتی یک پرایمر سایه چشم جایگزین کنند. آنها معمولاً با فرمول خامه ای زیبایی ساخته می شوند ، که به سایه چشم کمک می کند تا محکم روی آنها بچسبد. فایده اضافه شده این است که آنها همچنین باعث افزایش شدت رنگ سایه های چشم می شوند زیرا مات هستند و رنگدانه های پلک را لغو می کنند. کل پلک خود را با مداد چشم سفید بپوشانید و از یک برس سایه چشم سایه یا انگشتان دست خود استفاده کنید تا سریع خط چشم را بطور یکنواخت پخش کنید تا به عنوان پایه کار کند. سپس سایه چشم خود را روی آن قرار دهید و شدت روشن تر رنگ را روی پلک های خود مشاهده کنید.

4. مداد چشم سیاه:
درست مانند مداد چشم سفید به عنوان پایه ای برای آرایش چشم ، مداد چشم سیاه نیز در به وجود آمدن شاداب شدن سایه چشم موثر است. تنها ترفندی که باید به خاطر بسپارید ، استفاده از آن به عنوان پایه فقط برای سایه های تیره تر و شرجی است زیرا سایه های کم رنگ می توانند به محض اینکه روی پایه تیره تر مانند سیاه اعمال می شوند ، رنگ را تغییر دهند. رنگهای سبز ، برنز ، مارون ، قرمز ، بلوز و سایه چشم بنفش در مقابل پایه مداد چشم سیاه به طرز شگفت انگیزی کار می کنند.

[بخوانید: نحوه اعمال سایه چشم آبی]

5. لایه بندی:
این نکته ممکن است ساده به نظر برسد ، اما برای درخشان تر جلوه دادن چشم های شما بسیار مفید است. به سادگی دو بار سایه چشم را لایه بزنید تا فوراً ظاهر شود و به وضوح روشن تر شود.

6. مرطوب آن:
محبوب ترین ترفند من برای ایجاد سایه چشم های روشن و پاپیون کردن سایه چشم من ، مرطوب کردن برس چشم سایه چشم من با اسپری تنظیم کننده آرایش یا آب ساده است. پس از خیس کردن برس چشم سایه خود با آب ، آن را به آرامی روی یک دستمال تمیز تمیز بزنید تا آب اضافی آن برطرف شود. همیشه به یاد داشته باشید که قلم مو را بیش از حد با آب خیس نکنید زیرا باعث می شود سایه چشم شما از پلکهای شما بماند. قلم مو باید کمی مرطوب باشد تا محصول را برداشته و روی پلک خود ببندید. فوراً متوجه رنگدانه های روشن تر و شدید خواهید شد.

7. مخفی کننده:
اگر کاملاً چشم طبیعی دارید و در واقع نیازی به آغازگر اضافی چشم ندارید ، می توانید قبل از استفاده از سایه چشم های خود از کانسیلر خود به عنوان پایه استفاده کنید. فرمول کانسیلر بسیار خامه ای و رنگ آمیزی شده با رنگ پوست به عنوان پایه عالی برای پلک های شما عمل می کند. این ماده در چسبیدن به سایه چشم بهتر به لبه های چشمی شما کمک می کند. به علاوه باعث می شود رنگدانه روی پلک شما بیشتر شود و شدت رنگ یکنواخت و روشن تری ایجاد کند.

این نکات را امتحان کنید تا سایه چشم شما به وضوح روشن تر و روی پلک شما ظاهر شود. برای افزایش شدت رنگ سایه چشم روی پلک چه کار می کنید؟ از طریق بخش نظرات در زیر به ما اطلاع دهید.

مرجع:ثانیکالا



تاريخ : جمعه 20 دی 1398 | 20:51 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

پیروی از یک روش معمول از بین بردن آرایش یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای پوست خود انجام دهید. در بیشتر مواقع ، ما توجه زیادی به نحوه برداشتن آرایش بعد از یک روز طولانی می کنیم. اگر فکر می کنید می توانید با استفاده از یک زن و شوهر از مرطوب کننده ها برای از بین بردن کامل چهره آرایش ، پوست خود را دچار دردسر بزرگی کنید. آیا پوست سالم می خواهید؟ وقت آن است که شما تصمیم بگیرید که یک ماده پاک کننده آرایش را در خانه تهیه کنید. برای آسانتر کردن زندگی شما ، ما 5 برطرف کننده لوازم آرایش DIY را جمع آوری کرده ایم که بهتر از برخی از فروشگاههای خریداری شده کار می کنند.

یک پاک کننده آرایش خانگی سوراخی در جیب شما نمی سوزاند ، و شما بیشتر مواد اولیه آن را در خانه پیدا خواهید کرد. آنها را بررسی کنید!

لوازم آرایشی و بهداشتی DIY که برای پوست شما شگفت آور است
پاک کننده آرایشی DIY با روغن نارگیل
DIY پاک کننده آرایش چشم شامپو DIY
ابزار پاک کننده آرایشی جادوگر DIY جادوگر
پاک کننده آرایشی آلوئه و روغن زیتون DIY
دزدگیر DIY Jojoba و Rose Makeup Remover
1. پاک کننده آرایشی روغن نارگیل DIY

پاک کننده آرایش روغن نارگیل - DIY Makeup Makeup Pinit
Shutterstock

روغن نارگیل نه تنها مانند یک استراحت گرمسیری بوی ندارد بلکه در شکسته شدن مواد مقاوم در برابر آب موجود در آرایش نیز درخشانی دارد. همچنین پوست شما را با خوشبختی آبرسانی می کند. با این حال ، فراموش نکنید که برای تمیز کردن کامل ، این پاک کننده آرایش را با یک جلسه صابون و آب دنبال کنید.

مناسب برای: پوست های خشک ، ترکیبی ، کسل کننده و کم آبی

آنچه شما نیاز دارید

روغن نارگیل ارگانیک و تصفیه نشده

آموزش

مرحله اول: مقداری روغن نارگیل را از گلدان بیرون بیاورید. اگر روغن جامد است ، آن را بین کف دست خود مالش دهید تا ذوب شود.

مرحله 2: روغن را به آرامی در تمام صورت ، پلک ها و مژه های خود پخش کنید. مطمئن شوید که روغن کافی وجود دارد تا بتوانید انگشتان را به راحتی و بدون چسبیدن به پوست خود به راحتی دور کنید.

مرحله 3: روغن و آرایش اضافی آن را با استفاده از یک دستمال مرطوب پاک کنید.

مرحله چهارم: صورت خود را با مقداری آب گرم بشویید و آنرا با پاک کننده بشویید. وولا! شما انجام داده اید

نکته: ماساژ روغن به صورت دایره ای به پوست شما یک روش عالی برای بهبود گردش خون در پوست شما است. هر وقت احساس کردید پوست شما به استراحت نیاز دارد می توانید به خود ماساژ دهید.

بازگشت به TOC

[بخوانید: وازلین: بهترین حذف کننده آرایش چشم]

2. پاک کننده آرایش چشم شامپو DIY DIY
Baby Shampoo Eye Makeup Remover - DIY Makeup Makeup Pinit
Shutterstock

اگر شما فقط نمی توانید ریمل ضد آب خود را انجام دهید (حتی اگر متوجه شوید که چیدن آن چقدر آزار دهنده است) ، باید این حذف کننده لوازم آرایشی ضد آب DIY ساخته شده با سه ماده ملایم را امتحان کنید.

مناسب برای: انواع پوست (از جمله پوست و چشم حساس)

آنچه شما نیاز دارید

شامپو بچه بدون اشک
روغن زیتون یا روغن نارگیل
اب
یک بطری کوچک
آموزش

مرحله اول: نصف قاشق غذاخوری شامپو بچه را در یک ظرف تمیز بریزید.

مرحله دوم: یک چهارم قاشق چایخوری روغن زیتون را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

مرحله 3: برای پر کردن بطری در آب مقداری آب بریزید و خوب تکان دهید.

مرحله 4: یک توپ پنبه ای را درون مخلوط کنید و آرایش چشم خود را به آرامی از بین ببرید.

نکته: برای بهترین نتیجه ، هر بار که از دستگاه پاک کننده آرایش چشم خانگی استفاده می کنید ، بطری را خوب تکان دهید.

بازگشت به TOC

3. پاک کننده آرایش DIY جادوگر هازل
Witch Hazel Remover Makeup - DIY Makeup Makeup Pinit
Shutterstock

فندق جادوگر درخشان کار می کند تا آرایش های روغنی و آب را از بین ببرد. این ماده عاری از مواد شیمیایی تحریک کننده نیست ، و آن را به عنوان نه تنها از بین بردن آرایش بلکه در کاهش تجمع در منافذ شما ایده آل می کند.

مناسب برای: پوستهای روغنی ، خشک و حساس

آنچه شما نیاز دارید

فندق جادوگر
روغن بادام شیرین
روغن زیتون اضافی
آب خالص
یک بطری کوچک
آموزش

مرحله اول: چهار قاشق غذاخوری فندق جادوگر و دو قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین را درون بطری خود بریزید.

مرحله دوم: دو قاشق غذاخوری روغن زیتون باکره اضافی اضافه کرده و همه آنها را مخلوط کنید.

مرحله 3: سه قاشق غذاخوری آب تصفیه شده را اضافه کنید ، درب بطری را ببندید و خوب مخلوط کنید تا مواد مخلوط شوند.

مرحله 4: یک توپ پنبه ای را درون محلول فرو کنید و صورت خود را پاک کنید.

نکته: این پاک کننده به از بین بردن آرایش چشم های سرسخت مانند ریمل ضد آب و سایه چشم کمک می کند. بدون نیاز به سوزش ، محصولات روی مژگان شما را بدون دردسر حل می کند.

بازگشت به TOC

[بخوانید: چگونه می توان آرایش روغن جوجوبا را از بین برد؟ ]

4. حذف کننده لوازم آرایشی آلوئه و روغن زیتون DIY
پاک کننده آرایشی روغن آلوئه و روغن زیتون - Makeup Makeup DIY Pinit
Shutterstock

اگر می خواهید روال تمیز کردن خود را تقویت کنید ، اضافه کردن مقداری آب تازه آلوئه ورا به روغن مورد علاقه خود بهترین راه برای انجام این کار است.

مناسب برای: انواع پوست

آنچه شما نیاز دارید

روغن زیتون اضافی
آب آلوئه ورا
یک بطری
آموزش

مرحله 1: یک بطری را با آب آلوئه ورا پر کنید.

مرحله دوم: یک سوم فنجان روغن زیتون باکره اضافی را به آب اضافه کنید. متوجه خواهید شد که روغن بالای آب شناور خواهد بود.

مرحله 3: مخلوط را به بالا تکان دهید ، یک پنبه پنبه را با آن خیس کنید و صورت خود را تمیز کنید.

نکته: این فرمول بسیار ملایم و سبک است. این گزینه عالی برای هرکسی است که آلرژی داشته باشد یا نسبت به مواد شیمیایی حساس باشد.

بازگشت به TOC

5. پاک کننده آرایش DIY جوجوبا و گل رز
Remover Makeup Jojoba and Rose - DIY Makeup Makeup Pinit
Shutterstock

روغن جوجوبا یکی از بهترین پاک کننده های آرایش طبیعی است. مرطوب کننده است

مرجع:ثانیکالا



تاريخ : جمعه 20 دی 1398 | 20:50 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

چشمان دودی احساس قدرت را بیرون می زند.

و من کاملاً دوست دارم این را بدست آورم. وقتی نوبت به آرایش آرایش می رسد ، چشمان دودی رفتن من است. البته ، مناسبت مناسب و تکنیک برای چشم دودی بسیار مهم است. شما نمی توانید فقط یک عروسی سیاه و سفید دودی را برای عروسی بپوشید (مگر اینکه این عروسی با مضمون شبیه عروسی مانند 27 لباس باشد). یک زمان و مکان برای همه چیز وجود دارد به یاد می آورم در دبیرستان دستم را روی سایه چشم سیاه کردم. نه تنها در طول روز آن را به شدت پوشیدم ، بلکه حتی آن را هم نمی آمیزم! نیازی به گفتن نیست ، من مانند یک بی خانمان با چشم سیاه نگاه کردم. چشمان دودی در ابتدا بسیار مشکل است. ندانستن فنون صحیح هنگام استفاده از آن می تواند به یک فاجعه ختم شود.

برای شما خوشبختانه ، من در حال حاضر یک فاجعه پیاده روی بوده ام و از اشتباهاتم آموخته ام ، و من اینجا هستم تا به شما بگویم که چگونه از آنها جلوگیری کنید!

10 آموزش برتر آرایش چشم Smokey (مرحله به مرحله)
1. آموزش آرایش چشم Smokey Black

آموزش Black Smokey Eye Pinit
تصویر: منبع

شما نیاز خواهید داشت
آغازگر
مخفیگاه
سایه چشم سیاه
آستر سیاه
ریمل
برس های سایه چشم
چگونه می توان از آرایش چشم Smokey Black استفاده کرد؟
مرحله اول: همیشه باید از یک پایه تمیز شروع کنید. استفاده از پرایمر باعث می شود آرایش طولانی تر بماند و ترکیب سایه های سایه چشم را آسان تر می کند. از یک کانسیلر در زیر چشم و پلک استفاده کنید تا حتی از تغییر رنگ استفاده شود.

مرحله 2: سایه چشم مشکی را به گوشه خارجی و در قسمت چانه بسته بندی کنید.

مرحله 3: سایه چشم را با هم مخلوط کنید ، بنابراین هیچ خط سختی وجود ندارد.

مرحله چهارم: اگر احساس می کنید به شدت بیشتری احتیاج دارد ، می توانید رنگ بیشتری را ببندید.

مرحله 5: یک لایه ژل یا مداد را تا حد امکان به خط لیش بزنید.

مرحله ششم: آن را صاف کرده و آنرا با سایه چشم سیاه موجود مخلوط کنید.

مرحله 7: اگر می خواهید ظاهری شدید ایجاد کنید ، حتی می توانید خط چشم را در چینش بگیرید و آن را عمیق تر کنید. حتماً آنرا خوب مخلوط کنید.

مرحله هشتم: آستر را زیر چشم بگیرید.

مرحله 9: برای ایجاد اثر دودی ، آن را صاف کنید.

مرحله 10: زمان لمس پایان است. ریمل حجم دهنده مورد علاقه خود را اعمال کنید ، و خوب است که بروید!

دودی سیاه یک کلاسیک است و برای یک شب در کلوپ مناسب است!

2. Makeup Smokey Eye MakeupTutorial
Makeup Makeup Smokey EyeTutorial Pinit
تصویر: منبع

شما نیاز خواهید داشت
آغازگر
مخفیگاه
سایه چشم طلایی (بافت های کرم و پودر)
سایه چشم قهوه ای تیره
آستر سیاه
ضربه شلاق
ریمل
برس های سایه چشم
چگونه می توان از آرایش چشم Smokey Gold استفاده کرد؟
مرحله 1: پلک ها را آماده کرده ، صاف کنید و پنهان کنید. از پایه سایه چشم سایه طلا استفاده کنید. با افزودن سایه پودر ، این باعث می شود که طلای بیشتر ظاهر شود.

مرحله 2: روی سایه چشم طلا و مخلوط کنید.

مرحله 3: یک سایه چشم قهوه ای تیره بگیرید و آن را در گوشه بیرونی بمالید و آن را داخل شکاف ببرید تا عمق ایجاد شود.

مرحله 4: استفاده از طلا را در وسط درب و قهوه ای در گوشه بیرونی ادامه دهید تا از شدت آن خوشحال شوید.

مرحله 5: سایه چشم طلایی را روی خط پایین خط لیش بزنید. با خط مشکی در خط پایین آب دنبال کنید.

مرحله ششم: خط چشم را به خط بالا شلاق بکشید و آنرا بیرون بزنید.

مرحله 7: برای تکمیل ظاهر ، مژه های تقلبی را بمالید و با ریمل بزنید.

این یک نگاه تعطیلات عالی است. همچنین به نظر می رسد برای عروسی ها افسانه ای است.

3. آموزش آرایش چشم Smokey Purple
آموزش آرایش چشم Purple Smokey Pinit
تصویر: منبع

شما نیاز خواهید داشت
آغازگر
مخفیگاه
سایه چشم لعاب لیلی
سایه چشم سیاه
سایه چشم بنفش تیره
سایه چشم صورتی هلو
آستر سیاه
ریمل
برس های سایه چشم
چگونه می توان از آرایش چشم Smokey Purple استفاده کرد؟
مرحله 1: با یک سایه چشم لعاب یاس به عنوان رنگ پایه شروع کار را شروع کنید.

مرحله 2: مقداری مشکی را به گوشه بیرونی ببندید و آنرا مخلوط کنید تا خطوط خشن وجود نداشته باشد.

مرحله سوم: از سایه روشن تیره بنفش در وسط پلک استفاده کنید تا یک انتقال صاف بین یاس و سیاه ایجاد شود. این بدون گفتن است ، اما مخلوط کنید تا بی عیب و نقص به نظر برسد.

مرحله چهارم: سایه ای صورتی هلو را پیدا کنید و از سرخ شدن کرکی استفاده کنید تا در قسمت بالای چین بزنید. این به آن شیب طبیعی می بخشد.

مرحله 5: روی خط شلاق زیرین و خط چشم را بزنید و آن را صاف کنید تا جلوه آن را به صورت دودی بخورد.

مرحله 6: خط آب بالایی خود را محکم ببندید تا ظاهر کاملتری به مژه ها وارد کنید.

مرحله 7: ریمل بزنید و دودی بنفش شما هم اکنون انجام شده است!

این یک تصور غلط است که چشمان دودی باید قوی باشد. این از رنگهای روشن استفاده می کند و حتی سیاه خیلی تند نیست. این را می توان در روز برای خرید یک روز در بازار و یا با لباس آفتاب ناز برای برانک پوشید.

4- آموزش آرایش چشم برنز Smokey
آموزش آرایش چشم برنزی Smokey Pinit
تصویر: منبع

شما نیاز خواهید داشت
آغازگر
مخفیگاه
سایه چشم برنز
سایه چشم قهوه ای تیره
خط چشم برهنه
خط چشم طلا یا سایه چشم
ریمل
چگونه می توان از آرایش چشم برنز برنز استفاده کرد؟
مرحله 1: با یک خط چشم برنز در سراسر پلک شروع کنید.

مرحله 2: مقداری از همان سایه چشم برنز را برداشته و آن را از طریق خط شلاق پایین خود اجرا کنید.

مرحله سوم: با استفاده از یک سایه چشم قهوه ای تیره و یک برس آستر ، یک طرح لکه دار را تا حد ممکن نزدیک به خط شلاق ایجاد کنید.

مرحله 4: همین کار را برای خط شلاق پایین انجام دهید.

مرحله 5: مقداری مو استفاده کنید

مرجع:ثانیکالا



تاريخ : جمعه 20 دی 1398 | 20:47 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

اگر شما علاقه مندان به خط چشم هستید ، می دانید که چمدان آرایش خود را با فرمول خط چشم مایع مناسب نگه دارید. در هنگام خرید خط چشم نه تنها لازم است نوع پوست خود را در نظر بگیرید (منظور از آن است - پوست نرمتر با خطوط ریز و یا پوست نرمال) بلکه باید روی یک فرمول با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید که به راحتی و برنده می شود. در طی روز خونریزی ، اجرا یا محو شوید. برای آسانتر کردن کار خود ، ما بهترین خط چشم مایع را برای آن بال های ارزشمند Insta گرد آورده ایم!

بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی MAC Liquidlast Liner
قیمت چک کردن خط چشم Rimmel Exaggerate Eyeliner
قیمت چک قلم Christian Dior Art
قیمت بررسی خط چشم مایع سایشی شارپ شهری شهری
قیمت بررسی جوهر دقیق Illamasqua
قیمت چک کردن خط چشم مایع ضد آب استایلا در تمام روز بمانید
قیمت چک فوق العاده باریک ایده آل پاریس L'Oreal Paris
قیمت چک کردن قلم تام فورد چشم
قیمت بررسی آستر ضد آب مایع ضد آب Hourglass Voyeur
قیمت بررسی خط چشم مایع بدون فشار Burberry Effortless
15 بهترین خط چشم مایع برای آن تلنگر کامل
LETTUCE با بررسی ها شروع کنید! در اینجا گرم است!

1. لاینر MAC Liquidlast

بوش مایع MAC - بهترین خط چشم مایع Pinit

طرفداران
ضدآب
ضد لک
چشم ها را تحریک نمی کند
بسیار رنگی
منفی
کمی دشوار است برای حذف
مرور
اگر به دنبال خط چشم مایع با ماندگاری طولانی هستید که با دقت کامل اعمال می شود ، MAC Liquidlast Liner به راحتی یکی از بهترین خط چشم مایع در بازار است! این در طیف گسترده ای از سایه های کلاسیک و مرسوم ، مد روز در دسترس است. بسته بندی کاملاً اساسی است ، اما برس کاربردی آن شگفت انگیز است - شما فقط به یک ضربه نیاز دارید تا یک خط ضخیم داشته باشید. همچنین شما را برای مدت زمان بسیار طولانی دوام می کند. ما عاشق بافت آن و روشی هستیم که پس از کاربرد احساس می شود. همچنین ، در عرض چند ثانیه خشک می شود و در تمام طول روز می ماند! این واقعاً امتحان شده است!

 

بازگشت به TOC

[بخوانید: چگونه می توان خط چشم مایع را برای مبتدیان بکار برد؟ ]

2. ریمل مبالغه کننده خط چشم

Rimmel Exaggerate Eyeliner - بهترین خط چشم مایع Pinit
طرفداران
کاربرد آسان
بلند پوشیدن
برای پوست و چشم حساس مفید است
بسیار رنگی
منفی
متقاضی آن کمی سخت است
مرور
اگر چشم های کلاه دارید ، این خط چشم مایع از Rimmel شما را خوب انجام می دهد! به هیچ وجه حتی بعد از ساعات طولانی پوشیدن ، فرمول آن را ترک نمی کند. سریع خشک می شود و به شما امکان می دهد در صورت نیاز کت های بیشتری بمالید - با این حال ، یک کت ترفند را به خوبی انجام می دهد! نوک کاربرد آن به شما امکان می دهد تا در بسیاری از سبک ها و جهات ، انگشت یا بال خود را زاویه دهید. همچنین ، یک بطری شما را برای مدت طولانی دوام خواهد کرد. شما می توانید گریه کنید یا بخندید و گریه نمی کنید! همچنین با توجه به قیمت آن ، خط چشم مایع داروخانه فوق العاده خوبی را ایجاد می کند.

 

بازگشت به TOC

3. قلم کریستین دیور هنر قلم

قلم کریستین دیور هنر قلم - بهترین خط چشم مایع Pinit
طرفداران
بسته بندی خوب
برنامه نویس کاربر پسند
بلند پوشیدن
پوسته پوسته نمی شود
منفی
قیمت ممکن است نگرانی برخی باشد
مرور
استفاده از این قلم خط چشم مایع بسیار آسان است. فرمول آن از سازگاری کاملی برخوردار است و مانند یک رویا می چرخد! اگر می خواهید به یک خط زیبا و واضح برسید - این کار فوراً را انجام می دهد. نوک احساس آن همان چیزی است که استفاده از آن را راحت می کند ، حتی برای آن دسته از شما که هنگام استفاده از خط چشم خود کار سختی را در دست خود نگه دارید. همچنین ، ما اشاره کردیم که این رنگدانه چقدر شدت دارد؟ سعی کنید آن را باور کنید!

 

بازگشت به TOC

4- خط چشم مایع سایشی شفاف شهری

خط چشم مایع سایشی شیاط شهری - بهترین خط چشم مایع Pinit
طرفداران
فرمول مقاوم در برابر آب
لباس طولانی مدت
دود نمی کند
حذف بدون سر و صدا
منفی
اگر آن را در چشمانتان بخورد سوزانده می شود (ایده آل برای سفت کردن نیست)
مرور
این خط چشم مایع از Urban Decay در طیف گسترده ای از رنگ ها برای انتخاب وجود دارد - از سیاه تا قهوه ای و طلایی تا نقره - در واقع دامنه ای از سایه های پدیده است. ما دوست داریم که این فرمول بدون محو شدن و پوسته پوسته شدن تمام روز ادامه داشته باشد. پس از تنظیم ، دیگر جوانه نمی خورد. رنگ ها بسیار رنگی هستند و حتی بسته بندی آنها بی نظیر است. تنها موردی که با این آستر مواجه شده ایم این است که ممکن است بین ضربه شلاق شما قرار بگیرد و بخاطر اعمال کننده برس مانند آن باعث جمع شدن آنها شود. با این حال ، اگر از این کار اجتناب کنید ، این یکی از محصولات درخشان UD است (این مارک نیز بی رحمانه است!)

 

بازگشت به TOC

5. جوهر دقیق Illamasqua

جوهر دقیق Illamasqua - بهترین خط چشم مایع Pinit
طرفداران
بسته بندی براق
به شدت رنگ شده است
بافت صاف
ضدآب
منفی
در همه جا به راحتی در دسترس نیست
مرور
آیا به دنبال یک خط چشم مایع با بازپرداخت رنگی باورنکردنی هستید؟ این توسط Illamasqua همان چیزی است که شما باید امتحان کنید. در سایه هایی مانند سیاه ، طلای ، زیتون و بادمجان زرق و برق دار موجود است. این برنامه کاربردی نوک دقیق استفاده را آسان می کند و پس از خشک شدن ، تمام روز را می گذارد. این بهترین خط چشم مایع ضد آب است و در برابر ادعاهای آن صادق است. برداشتن این خط چشم مایع برای پلک های روغنی با حذف کننده آرایش معمولی کمی دشوار است. بنابراین ، مطمئن شوید که از یک دفع کننده روغنی استفاده می کنید و همه تنظیم شده اید!

 

بازگشت به TOC

[بخوانید: 10 خط چشم مایع سیاه موجود در هند]

6. استیلا تمام روز مایع ضد آب باقی بماند

مرجع:sanykala



تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 | 0:46 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

L’Oreal Paris یک مارک بسیار شناخته شده است که محصولات آرایشی ، زیبایی و مراقبت از مو درجه یک را ارائه می دهد. امروز به ما اجازه می دهیم به بهترین سایه های رژ لب Loreal که در بازار هند وجود دارد نگاهی بیندازیم و کاملاً ارزش گرفتن دارد.

بررسی قیمت محصولات
رژ لب پیری رنگ لوئیزل پاریس - قیمت چک بژ کرمی
رژلب رژ لب رنگ پاریس L’Oreal - قیمت تیک تیک طبیعت
رژ لب رنگی RrealOreal - قیمت آن را بررسی کنید
L'Oreal Paris Color Riche Lip Color - Volcanic 410 Check Price
رژلب رژ لب رنگ پاریس L’Oreal - قیمت بررسی عادلانه تر برهنه
رژلب رژ لب رنگ پاریس L’Oreal - من را چک کنید قیمت روشن
L'Oreal رژلب رنگ پاریس رژ لب - قیمت درخشان آمتیست را بررسی کنید
رژ لب پاریس رنگ L'Oreal Paris - قیمت بررسی مرجان مغناطیسی
رژلب رژ لب رنگ پاریس - قیمت چک کردن غروب آفتاب سوزان
رژلب رژ لب رنگی در پاریس - بررسی قیمت شدید فوشیا
در اینجا 10 گزینه برتر ما برای سایه های رژ لب Loreal در هند وجود دارد:
این لیست ترکیبی از بهترین سایه های رژ لب و لکه های آنها است.

1. رژ لب رنگی در پاریس L'Oreal - Beige Crème:
 پینیت

این سایه بژ از رژ لب است که از نظر بافت سبک و روان است. اگر رنگهای تیره یا جسورانه را دوست ندارید و دوست ندارید به رنگهای ظریف و ظریف بروید ، پس این یکی انتخاب مناسب برای شماست. شما می توانید این لباس را با سهولت و راحتی در هماهنگی با لباس های تابستانی با رنگ روشن خود بپوشید. این یک انتخاب خوب برای خانم های اداری نیز هست.


[بخوانید: بهترین سایه های رژ لب MAC]

2. رژ لب های رنگی پاریس L’Oreal - سرخ طبیعت:
 پینیت
این یکی دیگر از سایه های شیرین از رژ لب L'Oreal پاریس رنگ Riche است. رنگ آن کمی مایل به قرمز است. بنابراین اگر دوست دارید همه قرمزها را ببینید ، این انتخاب مناسبی برای شماست. این یک رنگ قرمز تیره نیست بلکه فقط کمی رنگ قرمز مخلوط با رنگ های صورتی مایل به قرمز است.

 

3. رژ لب رنگی RrealOreal - Fush هلو:
 پینیت
این رنگ بسیار نرم و سبک است و مخصوصا برای ماه های تابستان مناسب است. می توانید این رژ لب تقریباً برهنه نرم را امتحان کنید و از براق کمی براق بر روی آن استفاده کنید تا جلوه ای عالی پیدا کند.

 

4. رنگ رژ لب RIOOreal Paris Riche - Volcanic 410:
 پینیت
این یک انتخاب محبوب بسیاری از زنان در سراسر جهان بوده است. این رژ لب قرمز رنگی شیرین است. این درخشان تر و روشن تر است. بنابراین اگر به دنبال یک رژ لب قرمز روشن روشن هستید ، این مورد را امتحان کنید.

 

[بخوانید: بهترین سایه های رژ لب Bourjois]

5. رژ لب های رنگی در پاریس L'Oreal - Fairest Nude:
 پینیت
سایه ای کاملاً برهنه و توت رژ لب ، این ممکن است چیزی باشد که شما دوست دارید اگر دوست دارید سایه های برهنه داشته باشید. بیشتر خانم های دفتری که دوست دارند سایه های برهنه بپوشند ، می توانید این را امتحان کنید اما فراموش نکنید که یک لاین تیره با آن بپوشید.

 

6. رژ لب Riche رنگ Riche رژگونه - من را سرخ کنید:
 پینیت
این سایه ای براق از خانه L’Oreal Paris با رنگ صورتی است. شما عاشق این یکی خواهید شد.

 

[بخوانید: محصولات آرایش Loreal]

7. رژ لب رنگی در پاریس L’Oreal - آمتیست درخشان:
 پینیت
آیا این سایه روشن آمتیست با درخشش زیادی است که مدتی است که به دنبالش می گردید؟ دیگر جستجو نکنید زیرا این رژ لب فقط می تواند پاسخ رویاهای شما باشد و هرگز به جستجوی خاتمه نیافته است. این یکی را امتحان کنید

 

[بخوانید: بهترین سایه های رژ لب Colorbar]

8. رژ لب رنگ پاریس L’Oreal Paris - مرجان مغناطیسی:
 پینیت
آیا شما طرفدار سایه مرجان هستید؟ اگر بله ، این یکی را امتحان کنید. با رنگ صورتی پرتقال آن ، شما را به آسمان پرواز می کند.

 

9. رژ لب Riche رنگ Riche LoreOre - سوزاندن غروب:
 پینیت
یک رنگ قرمز روشن و سوخته تیره و روشن. این یکی از آن سایه های رژ لب است که دوست دارید آن را به لباس عروس یا یک مراسم مذهبی یا به همراه لباس مشکی کوچک خود بپوشید.


10. رژ لب رنگ RicheOr Paris Riche - Fuchsia شدید:
 پینیت
به سختی هر دختری می تواند در برابر سایه فوکسی مقاومت کند. این یکی هم در آن تابش نور دارد. عاشق این یکی میشی.

مرجع:ثانیکالا



تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 | 0:45 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

یک ریمل مناسب برای همه وجود دارد. از آنجا که مژه ها از نظر اندازه ، طول ، شکل و بافت متفاوت هستند ، همه ما یک نوع شلاق بی نظیر داریم. فهمیدن نوع شلاق شما می تواند به شما کمک کند متوجه شوید که چه فاقد آنهاست و باعث می شود آنها از نگاه بهتری به لرزه خود جلوگیری کنند. این به نوبه خود می تواند به شما در یافتن ریمل "یک" برای شما کمک کند.

همه ما می دانیم که Maybelline بیش از یک قرن است که ستاره سلطنتی ریمل های داروخانه بوده است. هنوز هم در بخش ریمل داروخانه ها در حال کشتن است ، به لطف محصولاتی که از سال به سال به بازار عرضه می شود.

برای کمک به شما در جستجوی فرمول کامل ، ما 7 مورد از بهترین ریمل های مایبیل را گرد آورده ایم. این داروخانه ها تمام هزینه های زیر 10 دلار را انتخاب می کنند و در دو نوع وجود دارد: ضد آب و قابل شستشو.

بررسی قیمت محصولات
قیمت چک قیمت ریمل مژه و ابرو حساس Maybelline Lash
قیمت چک قیمت اکسپرس Maybelline The Volume Colossal Volum
قیمت چک قیمت اکسپرس Maybelline The Falsies Volum
قیمت چک اکسپرس Maybelline Hypercurl Volum
چک قیمت قیمت Maybelline Great Lash Mascara
قیمت چک قیمت اکسپرس Mebelline Mega Plush Volum
Maybelline The Falsies Drama Check up Price Check
7 ریمل برتر Maybelline در سال 2019
1. ریمل احساساتی Maybelline Lash


Maybelline Lash Sensation Mascara Pinit
مرور
اگر به دنبال ریمل هستید که می تواند شلاق شما را به سمت کمال بکشاند ، ریمل مژه و ابرو شگفت انگیز Maybelline یک برنده واقعی است. گرگ بزرگ و خمیده آن به شما امکان می دهد هر بار شلاق را بگیرید و هر بار مقدار کاملی از محصول را بکار بگیرید. می توانید چندین لایه از این ریمل بمالید ، و هنوز هم سنگینی نخواهد شد.

طرفداران
کاربرد آسان
لباس بلند
حلقه را تقویت کرده و حجم آن را اضافه می کند
فرمول بدون کلپ
یک اثر تمام فن ایجاد می کند
منفی
هیچ یک

 

[بخوانید - برترین محصولات محصولات Maybelline با رتبه برتر]

2. اکسپرس Maybelline The Colossal Volum

Maybelline The Colossal Volum 'Express Express
مرور
این ریمل دلپذیر و پر جنب و جوش Maybelline مورد علاقه شما ، با حداقل تلاش ، شلاق های بسیار چشمگیر و چشمگیر خواهد داشت. قلم مو ضخیم و ضخیم آن به جدا کردن تک تک لیش ها کمک می کند در حالی که باعث می شود شلاق شما طولانی تر و متراکم تر به نظر برسد. اگر یک ریمل داروخانه وجود دارد که نباید بدون تلاش برای رفتن به آن بروید ، باید این یکی باشد.

طرفداران
جلد و درام اضافه می کند
سبک وزن
کاربرد آسان
مقرون به صرفه
منفی
هیچ یک

 

3. اکسپرس Maybelline The Falsies Volum

Maybelline The Falsies Volum 'Express Pinit
مرور
اگر شلاق های کوتاه و خنده دار دارید ، The Falsies از ریمل اصلی Maybelline به شما می دهد با یک ضربه تند وشدید زدن ، طول و تعریف قابل توجهی را به شما نشان می دهد. این فرمول حتی اگر شیرین ترین روزها باشد ، قدرت ماندگاری باورنکردنی دارد ، اما برخاستن آن در شب آسان است.

طرفداران
گرگ بزرگ
کاربرد آسان
لباس بلند
شلاق ها را تعریف و طولانی می کند
منفی
هیچ یک

 

[بخوانید: چگونه می توان از ریمل مانند نرم افزار استفاده کرد]

4. اکسپرس Maybelline Hypercurl Volum

اکسپرس Pinit Maybelline Hypercurl Volum
مرور
آیا شما می خواهید شلاق زدن مجعد و مژه؟ فرمول منحصر به فرد قفل حلقوی Maybelline Hypercurl Mascara ، شلاق های طولانی و مشخص را تا 18 ساعت به شما می دهد. رنگ سیاه عمیق آن بدون اینکه وزن کم کند ، یک تن از درام را به چشم شما می افزاید. شما هرگز کلاپینگ یا پوسته پوسته شدن را تجربه نخواهید کرد زیرا چوب آن به صورت یکنواخت محصول را توزیع و توزیع می کند!

طرفداران
کاربرد آسان
ایده آل برای پوشیدن روزانه
لباس بلند
حلقه را در طول روز نگه می دارد
منفی
هیچ یک

 

5. Maybelline Great Lash Mascara

Maybelline Great Lash Mascara Pinit
مرور
ریمل بزرگ شلاق Maybelline یکی از نمادین ترین طول های شلاق در جهان است. حتی بعد از 40 سال ، هنوز هم به دلیل فرمول مضاعف بودن شلاق خود ، که باعث ضخیم شدن ضربه شلاق شما می شود ، دوست دارید. گرگ کوچک آن نه تنها شلاقهای جدا از هم به شما می دهد ، بلکه باعث می شود ریمل مژه و ابرو در کل لبه های شما نباشد. اگر در آرایش تازه کار هستید ، این روش برای رفتن است!

طرفداران
کاربرد آسان
لباس بلند
عالی برای پوشیدن روزانه
اثر طبیعی
منفی
برای ساختن حجم ، چند ضربه تند وشدید زدن می گیرد


[بخوانید: چگونه با ریمل مژه و ابرو ضخیم تر شوید]

6. اکسپرس Maybelline Mega Plush Volum

Maybelline Mega Plush Volum 'Express Pinit
مرور
این ریمل ژل موس برای ایجاد حجم شدید با لمس انعطاف پذیر دارای 40٪ موم سخت است. برس آن به آرامی هر لایه را با حجم ، ضخامت و بدن می پوشاند. فرمول قابل ساخت آن هرگز احساس سنگینی نمی کند. در عوض ، آن را به شما شلاق های طولانی ، گسترده ، پر کرکی در یک لحظه!

طرفداران
باعث نمی شود که مژه ها سفت و شکننده شوند
کاربرد آسان
لباس بلند
تعریف و حجم را اضافه می کند
منفی
هیچ یک

 

7. Maybelline The Falsies Push Up Drama

Maybelline The Falsies Drama Pinit را فشار می دهد
مرور
برس موی این شکل ریمل را شلاق بزنید و مژه ها را از یک ریشه به نوک برای بلند کردن چشمگیر و یک اثر جعلی تمام عیار بلند کنید. فرمول خامه ای آن حجم فوری را فراهم می کند و فر را در جای خود نگه می دارد. ضربه شلاق شما طولانی تر به نظر می رسید و به شما کمک می کند ظاهری چشمگیر و جوانانه داشته باشید.

مرجع:فروشگاه اینترنتی ثانیکالا



تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 | 0:44 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

در اینجا یک سناریو بسیار متداول وجود دارد - هر روز صبح ، شما به آینه نگاه می کنید و روغن بیش از حد را از چهره خود بیرون می آورید. با احساس تحریک و ناامیدی ، پوست خود را تا کمال بدون روغن و منافذ چربی تمیز کرده و از بین می برید. متأسفانه ، تا زمانی که وارد دفتر کار خود می شوید ، همان نگاه چرب روی صورت خود را نشان می دهید و شاید به یک خمیر دیگر پودر صورت احتیاج دارید. تا ظهر ، به نظر می رسد که شما یک بطری روغن روی خود ریخته اید.

برای اکثر ما با پوست روغنی ، مسئله عدم وجود محصولات حاشیه کننده صورت در بازار نیست - مسئله در این واقعیت نهفته است که به نظر می رسد هرگز آنها نتیجه مطلوب را به شما نمی دهند. پودر معجزه آسا که باعث شگفتی در چهره دوست شما می شود ، به سادگی بعد از 2-3 ساعت از منطقه T شما ناپدید می شود. پس چه باید کرد؟ به آن دسته از پودرهای پودر قدیمی زنجیر بمانید؟ با پیشرفت جهان با جهش و مرزها ، هیچ چیز برای شما وجود ندارد که از آن بترسید.

بررسی قیمت محصولات
قیمت چک کاملاً سفید و سفید کاملاً تابناک Lakme Perfect Radiance Intense
بررسی قیمت مواد معدنی شیرکرور
قیمت تیکه دار معدنی Revlon Colorstay بررسی کنید
بنیاد پودر مک استودیو فیکس پودر به علاوه بررسی قیمت
بنیاد Revlon Colorstay برای بررسی قیمت چربی پوست
قیمت چک لیست کامپکت Lotus Herbals Puretay
قیمت تیکه دار معدنی لورئال پاریس
بررسی قیمت بنیاد ماریس مورفوز در پاریس
بررسی قیمت بنیاد مواد معدنی واقعی مسابقه پاریس
MAC معدنی کردن پوست بررسی قیمت را بررسی کنید
بهترین محصولات آرایش برای پوست روغنی:
در اینجا لیستی از برخی از مؤثرترین محصولات آرایش پوست روغنی در هند وجود دارد:

1. جمع و جور Lakme Perfect Radiance Intense White Compact


کامپوزیت سفید کننده کاملاً تابناک Lakme Perfect Radiance - بهترین محصولات آرایشی برای پوست روغنی روغنی
این لایه برداری جدید با رنگ سفید توسط Lakme با SPF 23 و محافظت کاملاً در برابر UVA / UVB ارائه شده است. فقط با یک کاربرد لمسی ، کاملاً به پوست شما می آمیزد و به چهره شما یک درخشندگی بی عیب و نقص و بی عیب تر می بخشد. یکی از بهترین محصولات آرایش برای پوست های روغنی ، این جمع و جور حاوی فیلترهای چند ماده معدنی و UVA / UVB برای محافظت در برابر آفتاب است.


بازگشت به TOC

2. آرایش مواد معدنی Sheercover

لوازم آرایشی معدنی Sheercover - بهترین محصولات آرایش برای پوست روغنی پوست
این محصول آرایشی مناسب برای پوست در معرض جوش ، شامل یک کیت شامل چند برس آرایش نیز می باشد. این محصول بسیار محبوب برای کاهش ظاهر منافذ باز است ، این محصول برای افرادی که پوست روغنی دارند مناسب است. این محصول آرایشی فوق العاده سبک و حاوی SPF15 ، بسیار مناسب برای استفاده روزانه است.


[بخوانید: کیت آرایش L’oreal پاریس]

بازگشت به TOC

3. ریولن معدنی Revlon Colorstay

کرم معدنی Revlon Colorstay - بهترین محصولات آرایشی برای پوست روغنی روغنی
اگر می خواهید یک سرخ شدن طبیعی روی صورت خود داشته باشید اما ترجیح می دهید در سمت سبک تر آرایش باشید ، Revlon Colorstay Mineral Blush محصول ایده آل برای انتخاب است. در واقع ، این مناسب برای خانم های شاغل برای پوشیدن روزمره است. برای کسانی که می خواهند یک لکه روشن از رنگ روی گونه های خود داشته باشند ، این سرخ شدن مواد معدنی بدون اینکه احساس سنگینی کند ، چهره ای صاف به چهره شما می بخشد.


بازگشت به TOC

4. بنیاد Mac Studio Fix Powder Plus

بنیاد Mac Studio Fix Powder Plus - بهترین محصولات آرایشی برای پوست روغنی روغنی

این پوشش مات به صورت شما ، با پوشش سنگین و متوسط ​​تا نور است. روند لمس کردن بسیار آسان است ، به لطف متقاضی که همراه آن است. بهترین چیز در مورد این است که هرگز به نظر نمی رسد مصنوعی یا کیکی باشد.

بازگشت به TOC

5- بنیاد Revlon Colorstay برای پوست های روغنی

بنیاد Revlon Colorstay برای پوست روغنی روغنی
این کیت پایه آرایش توسط Revlon در انواع مختلفی ارائه می شود ، همراه با آن برای پوست های روغنی. این روغن را 3-4 ساعت کنترل می کند و هیچ وقت کوکی یا ساخته نمی شود. برای پوست روغنی فوق العاده مفید است ، در هند موجود است.


بازگشت به TOC

6. Lotus Herbals Puretay Compact

Lotus Herbals Puretay Compact - محصولات آرایشی برای پوست روغنی روغنی
Lotus Herbals Puretay Compact که دارای محصولات طبیعی و گیاهی با کیفیت خوب است ، برای پوست های روغنی بسیار مفید است. آخرین دامنه آرایش توسط Lotus Herbals Purestay 100٪ طبیعی و برای پوست های مستعد آکنه موثر است. به طور طبیعی ، این بسیار محبوب در بین بسیاری از نوجوانان و همچنین زنان بالغ است. درخشش های میکرو آن باعث ایجاد درخشندگی به پوست شما می شوند و در عین حال اثر مات را برای مدت طولانی حفظ می کنند.


بازگشت به TOC

7. سرخ شدن معدنی Loreal Paris

مواد معدنی مایع قرمز Loreal Paris - محصولات آرایشی برای پوست روغنی روغنی
فرمول طبیعی ملایم و بافت صاف ابریشمی ، این محصول را به یک محصول ایده آل برای پوشیدن روزمره تبدیل می کند. برای افرادی که پوست حساس دارند ایده آل است و منافذی روی پوست نمی بندد. براق کمی به شما تابشی از رنگ و لعاب روی گونه ها می بخشد.


بازگشت به TOC

8. بنیاد ماریز مورفوز پاریس L'Oreal

L'Oreal Foundation Matte Morphose - محصولات آرایشی برای پوست روغنی روغنی
با داشتن یک پایان فوق العاده مات ، یک بنیاد موس عالی است. با این حال ، این بدان معنی نیست که باعث ترک خوردگی یا ایجاد لکه های خشک روی پوست شما خواهد شد. باور کنید یا نه ، این پایه آرایش بدون لایه برداری یا ذوب بر روی و روی آن باقی می ماند.


[بخوانید: آرایش عروس بنگلور]

بازگشت به TOC

9. پارا L'Oreal

مرجع:ثانیکالا



تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 | 0:43 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

Kryolan یک مارک بسیار محبوب در سراسر جهان است و به دلیل ماندگاری و ماندگاری بالا در محصولات آرایش مشهور است که با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس است. این به ویژه با توجه به پایه ها و آرایش پایه شناخته می شود ، عمدتا به دلیل پوشش و پوشش آنها است. آنها پایه های بسیاری برای انتخاب ، از هر نظر ، برای همه نوع پوست و با هر نوع پایان وجود دارند! این که آیا شما می خواهید یک پایه طبیعی به دنبال پوشیدن روزمره باشد ، یا یک گزینه پوشش کامل برای استتار همه عیب های شما ، بنیاد Kryolan مطمئناً پاسخی برای تمام نیازهای شما است.

بررسی قیمت محصولات
قیمت رنگ تلویزیون را بررسی کنید
قیمت کیک آرایشی قیمت را بررسی کنید
بنیاد میکرو کرم HD چک قیمت
بررسی قیمت بنیاد فوق العاده سیال
قیمت چک کردن کرم استتار Dermacolor قیمت
بهترین مبانی کریولان
در اینجا 10 پایه برتر Kryolan را که باید امتحان کنید آورده شده است:

1. بنیاد فوق العاده کرم:

1. بنیاد فوق العاده کرم - بهترین بنیاد Kryolan Pinit

همانطور که از نام این محصول پیداست ، این پایه یک پایه کرم است و پوشش کاملی را به همراه یک پایان بی نقص و در عین حال بسیار طبیعی فراهم می کند. برای عروسی ها و سایر مناسبت های خاص مناسب است. مات مات ارائه شده آن را برای پوست های روغنی نیز بسیار مناسب می کند.

2. تلویزیون رنگ استیک:

2. تلویزیون رنگ استیک - بهترین بنیاد Kryolan Pinit
این محصول بسیار محبوب است ، نه تنها برای آرایش تلویزیون بلکه برای زندگی روزمره. دارای پوشش متوسط ​​تا قابل ساخت و کاملاً مقاوم در برابر عرق است و این امر را برای استفاده روزمره مناسب می کند. کمی با این یک مسیر طولانی می گذرد و حتی بعد از لایه برداری ، مانند پوست به نظر می رسد و می تواند به عنوان کانسیلر نیز استفاده شود. در 90 سایه موجود است و چیزی برای همه دارد.


3. آرایش کیک:

3. آرایش کیک - بهترین بنیاد Kryolan Pinit
این محصول بسیار متنوع است زیرا می توان از آن هم مرطوب و هم خشک استفاده کرد. می توان از خشک کردن آن به عنوان پایه پودر برای مصارف روزمره استفاده کرد و زمینه ای از پوشش متوسط ​​را فراهم کرد. و در موارد خاص می توان از آن برای تهیه پوشش کامل در صورت استفاده با اسفنج مرطوب ، مرطوب استفاده کرد. برای افرادی که دارای ترکیب پوست و پوست چرب هستند مناسب است ، زیرا این محصول به انتهای بسیار مات می رسد.

4. بنیاد میکرو کرم HD:

4. بنیاد میکرو کرم HD - بهترین بنیاد Kryolan Pinit
این پایه کرم مخصوصاً ساخته شده است تا ظاهری بسیار طبیعی و بدون آرایش به شما بخشد. این ماده حاوی ذرات منحصر به فرد منعکس کننده نور است و به همین دلیل باعث می شود پوست بسیار چاق به نظر برسد و شبیه به بافت طبیعی پوست باشد. همچنین از SPF برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید برخوردار است.


5. بنیاد Supracolor:

5. بنیاد Supracolor - بهترین بنیاد Kryolan Pinit
فونداسیون Supracolor برای استفاده حرفه ای مناسب است ، زیرا از نظر بافت کمی ضخیم است و بنابراین تقریباً صورت را ماسک می کند ، و پوشش کامل آن را در یک لایه منفرد فراهم می کند. با کمک این پایه می توان بافت و شکل ظاهری پوست را تغییر داد. این بنیاد خاص در 140 سایه جذاب برای انتخاب وجود دارد.


6. پایه و اساس دوگانه:

6. بنیاد پایان دوگانه - بهترین بنیاد Kryolan Pinit
این پایه یک آرایش فشرده با احساس بسیار نرم است که یک کرم تا پودر را به پایان می رساند. بهتر است با اسفنج مرطوب استفاده شود. برای افرادی که پوست خشک دارند بسیار عالی است زیرا کاملاً مرطوب کننده است.

7. بنیاد رویداد درخشان:

7. بنیاد رویداد درخشان - بهترین بنیاد کریولان Pinit
آیا شما می خواهید مشهور مانند پوست درخشان و درخشان است که با نور منعکس می شود؟ سپس پاسخی برای شما بنیاد درخشان و کرنش کریولان است. به دلیل رنگدانه های مروارید موجود در آن ، پایان بسیار درخشانی دارد. این ماده برای مهمانی های عصرانه مناسب است و برای پوست های خشک و فاقد درخشندگی مناسب است.

8. مرطوب کننده رنگی:

8. مرطوب کننده رنگی - بهترین بنیاد Kryolan Pinit
این یک بنیاد روان و سبک است ، بسیار متفاوت از آنچه که قبلاً امتحان کرده اید! این پوشش بسیار شفاف را ایجاد کرده و رنگ پوست را یکدست می کند. احساس راحتی زیادی روی پوست می کند و می تواند ساعت های طولانی پوشیده شود. همچنین حاوی SPF برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر ماوراء بنفش خورشید است.

9. بنیاد فوق العاده سیال:

9. بنیاد فوق العاده سیال - بهترین بنیاد Kryolan Pinit
بنیاد فوق العاده سیال سبک وزن است ، به شما اجازه می دهد تا پوست نفس بکشد اما در عین حال پوشش متوسطی نیز داشته باشد ، به اندازه کافی برای پوشاندن آکنه و جوش ها. این یک پایه و اساس خوب روزمره است.

10. کرم استتار Dermacolor:

10. کرم استتار Dermacolor - بهترین بنیاد Kryolan Pinit
Dermacolor Camouflage Creme یک پایه آرایش اصلاح است. مناسب برای پوشاندن تغییر رنگهای سنگین یا جای زخم روی پوست و همچنین برای پوشاندن سنگین در زیر دایره های تیره چشم مناسب است. کاملاً ضد آب است و پس از استفاده ، آن را برای کل روز می ماند.

مرجع:sanykala



تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 | 0:40 | نویسنده : سمیرا خدمتی |